jueves, 27 de agosto de 2015

"SI VIVIM JUNTS DECIDIM JUNTS PER AIXÒ MILLOR JUNTS" |Por Pablo Matilla Yáñez.

"SI VIVIM JUNTS DECIDIM JUNTS PER AIXÒ MILLOR JUNTS"

Encara en aquest segle hi ha gent que aquesta obstinada a posar murs i anar a contra corrent del Món, en un Món cada vegada mes globalitzat i en una Europa que va cap a la unió dels seus estats, ens creiem millors que algú i posem dos trens en la mateixa via i arrenquem i a veure qui guanya, estem lluitant per qui la té mes llarga, la bandera, i ens creiem que som més que els altres.

Cops de porta, escalades de tensió, etc... És així com volem seguir? ara sembla que la llengua ens separa, vaga dir que això ho escric en català i sóc madrileny i no em separa la llengua, la cultura o el que sigui, una vegada escolti que "Perquè guanyem, tenim raó i perquè tenim raó, som bons" però això no va d'això ningú té mes raó que ningú. Si creuen que el no dialogar és la solució segueixin així i xoquin aquests trens i veuran que no hi ha guanyadors i perdedors sinó que solament haurà vençuts, senyors en aquesta batalla tots estem abocats a perdre més que a guanyar.





Una vegada vaig llegir que "Espanya és la nació més forta ja que els seus ciutadans havien intentat carregar-la-hi milions de vegades i mai ho havien aconseguit" tal vegada sigui així però avui hi ha un problema sobre la taula i dos bàndols i els dos s'aferren a no escoltar-se, a no entendre's, en definitiva a guanyar per tenir raó i així ser bons, hi havia un president del govern que deia aquesta paraula que li va fer famosa, crec que es tractava de "Tarannà" podrem estar mes o menys d'acord amb aquest president però no oblidin aquesta paraula, sóc un humanista convençut i lluités per derrocar murs, creo en la gent perquè sense la gent gens existeix, si vivim junts decidim junts, tots som iguals per això jo apostés per aquesta frase "MILLOR JUNTS".



"SI VIVIMOS JUNTOS DECIDIMOS JUNTOS POR ESO MEJOR JUNTOS"

Todavía en este siglo hay gente que está empeñada en poner muros e ir a contracorriente del Mundo, en un Mundo cada vez más globalizado y en una Europa que va hacia la unión de sus estados, nos creemos mejores que alguien y ponemos dos trenes en la misma vía y arrancamos y a ver quién gana, estamos luchando por quien la tiene más larga, la bandera, y nos creemos que somos más que los otros.

Portazos, escaladas de tensión, etc... ¿Es así como queremos seguir? ahora parece que la lengua nos separa, huelga decir que esto lo escribo en catalán y soy madrileño y no me separa la lengua, la cultura o lo que sea, una vez escuche que "Porque ganamos, tenemos razón y porque tenemos razón, somos buenos" pero esto no va de eso nadie tiene más razón que nadie. Si creen que el no dialogar es la solución sigan así y choquen esos trenes y verán que no hay ganadores y perdedores sino que solo habrá vencidos, señores en esta batalla todos estamos abocados a perder más que a ganar.


Una vez leí que "España es la nación más fuerte ya que sus ciudadanos habían intentado cargársela millones de veces y nunca lo habían conseguido" tal vez sea así pero hoy hay un problema sobre la mesa y dos bandos y los dos se aferran a no escucharse, a no entenderse, en definitiva a ganar para tener razón y así ser buenos, había un presidente del gobierno que decía esa palabra que le hizo famosa, creo que se trataba de "Talante" podremos estar más o menos de acuerdo con este presidente pero no olviden esta palabra, soy un humanista convencido y luchare por derribar muros, creo en la gente porque sin la gente nada existe, si vivimos juntos decidimos juntos, todos somos iguales por ello yo apostare por esta frase "MEJOR JUNTOS".

Articulo escrito por Pablo Matilla Yáñez.

No hay comentarios:

Publicar un comentario